HenkenMarHoneymoon.reismee.nl

Van Central Park NY, naar Bermuda

Zaterdagochtend prachtig warm weer in NY en zo dicht bij het Central Park,gezien wat we wilde dus al die joggers achterna.

Utgecheckt,koffers in bewaring gegeven en taxi besteld voor 13.00 uur!Aan de wandel en gek maar wat voelen we ons hier ook thuis en alles zo relaxed.

Heerlijk ontbeten in een ontbijtcafe,en slenteren we door mooie straten die dichterbij het park steeds groener en mooier worden.

Het is heel druk met joggers,maar op 7/11 is de NY-marathon dus, trainen maar,heerlijk op een bankje kijkend naar allemaal mensen en clubjes die hun ding doen!

Geweldig om zo die paar dagen NY af te sluiten.

Op weg naar de Princess Caribean met de taxi, in de file voor de boot,wat een drukte.

Koffers worden in een grote bak geladen,dan naar een hal met nog honderden mensen,pfffff hoezo is cruisen luxe?

Ingecheckt bij een vriendelije dame de gate op naardat enorme grote schip, en nee niet als in de film Kaptein Stubing die met een big smile je staat op te wachten.

Welk ander vriendelijk personeel die je de weg wiijst, 11e etage Baja deck.

Hut snel gevonden met balkon en prachtig uitzicht op Manhattan.

We worden uitgenodigd voor een snack op de 16e bij the pool en zitten daar plomp verloren aan de hamburgers hottdogs en frites(dat was meteen de eerste en laatste keer)

Dan terug voor ons vertrek uit NY, echt spectaculair,daar deden we het voor, met de NYPD helikopter laag over als afscheidsgroet!

De woeilige baren op het schip op weg naar Bermuda en wij onze weg zoeken in deze driivende flat.

Heerlijk gegeten sávonds in een van de prachtige restaurants en Henk aan de bridgedrive met een engelse dame uit Hongkong ,op leeftijd, Zondag de hele dag dus gevaren en maandagmorgen in Bermuda.

Zondag in de loop van de dag konden we ineens in korte broek het werd, ineens behoorlijk warm,dus maandag dus op z'n zomers met de bus naar Hamilton

Bermuda is overigens engels,maar we konden met dollars betalen.

Niet zo heel veel gezien van het eiland,daar is de tijd te kort voor, maar veel kleurige huizen,groen/blauw water en mannen et blazer te lange korte broek en kniekousen,dus bermuda's.

Nu weer twee dagen op volle zee op weg naar de kleine antillen.st.Lucia,en waar ik al die tijd bang voor was is na het ontbijt gebeurt.De pacific is nogal onstuimig,dus zeeziek!

Ik overleef het alemaal we,en Henk ook wel.

In ieder geval genieten we volop

Liefs Henk en Mar

Captain Stubing

Klinkt goed allemaal, hoezo vermeld je dat die bridge op 'leeftijd' is... dat is Henk toch ook?

peet

wel je pilletjes braaf innemen he moeders!

Marjolein

Hoi lieverds! Ochsiepochsie, wat Helemaal Tof om te lezen dat jullie heerlijk genieten! (tussen het bridgen en zeezieken door dan, ha ha). En ik kneep hem een beetje, maar ben enorm opgelucht dat jullie de Bermuda-Triangle weer uit zijn gekomen.....:) Knuffel,